Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
14.10.08 - klo:01:06

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Pilkki? onginta?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pilkki? onginta?  (Luettu 372 kertaa)
Kasankin
« : 24.05.07 - klo:18:13 »

Nyt mä oon vähän pihalla? tämähän piti olla onginta info, tääl on melkeen vaan pilkkimisestä, ja vielä paljon keskustelua talvipilkkimisestä? eikö pilkki onfoon kuulu pilkki jutut? selittäkää joku mulle, mä en oikeen snaidaa tätä juttua Huh
tallennettu
igors
Jäsen
*
Asuinpaikka: pori

Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.07 - klo:18:31 »

Kyllä tämä on ongintaa.  Nuo pilkkijutut on jäänteitä talvelta. Nythän tämä on ollut vasta niin vähän aikaa auki että kaikki kirjoittajat eivät ole vielä tänne löytäneet. Kun katsot noita eri osioita niin huomaat varmaan että osa on yhteisiä ja sopivat sekä pilkki- että onkiinfo:on. Odotas kunhan kuukausikin on mennyt niin kaikki kirjoitukset todennäköisesti käsittelevät jo silloin tätä kesäistä touhua.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Kasankin
« Vastaus #2 : 24.05.07 - klo:19:08 »

Juu ok, vähän menee sekaisin ku napsauttaa täkyonginnan/täkykalastuksen auki niin puhutaan jäästä ja pilkki reiästä, vähän niin ku odotti että perinteinen täkyonginta kohon kera olis kyseessä  Virnistää, no kait jossain päin suomea sit vielä pilkitään jään päällä  Hymyilee leveästi no läppä läppä  Hymyilee leveästi

No olishan se minun mielestäni ollut parempi jättää pilkki asiat pilkki onfoon tai jotain, mutta mutta, kaikki tekee kuin haluaa Iskee silmää
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.07 - klo:19:51 »

Usko nyt vaan, kyllä se siitä paranee.  Kuten sanottua niin katsotaan kuukauden päästä Iskee silmää Pääasiahan kuitenkin on juuri se että on olemassa jokin foorumi mihin voi kirjoittaa ja lukea niitä juttuja jotka itseään kiinnostavat. Uskoakseni tilanne oli sellainen että mikäli olisi vain pilkkifoorumi niin sinne ei kukaan kesällä kirjoittaisi, eli se joutuisi "pölyttymään" puolisen vuotta. Sama tietenkin kääntäen olisi onki puolella. Nythän nämä vain osan aikaa menee "ristiin" tai päällekkäin.
tallennettu

Allu-Santeri
Jäsen
*
Asuinpaikka: Salo

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 24.05.07 - klo:20:11 »

ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin pilkki.infosta tulee ihan oma tuollainen info ja onginnastakin myös. Vai tuleeko taas nämä pilkki jutut esiin sopivaan aikaan? Huh vähän mennyt ulapalle nyt nämä kaksi foorumia itselläni, kun painaa onginta.info ja sieltä keskustelut niin pamahti pilkki.infon keskustelut vielä.
tallennettu
esal
Jäsen
*
Asuinpaikka: Joensuu

Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.07 - klo:20:46 »

Asia taitaapi mennä minun käsitykseni mukaan jotakuinkin näin:

Siis Pilkki.info ja Onginta.info ovat keskenään täysin eri asiat! Pilkki.info löytyy omasta osoitteestaan ja Onginta.info omastaan. Ne pääsivut ovat "lajisivuja", joissa kerrotaan lajista (tässä tapauksessa onkimisesta ja pilkkimisestä) ja muustakin ko. sivustoon liittyen.

Yhteistä Pilkki.infolla ja Onginta.infolla on siis vain yhteinen keskustelualue. Tämä keskustelualue on siis sen takia yhteinen, koska muuten tulisi pilkkipalstalle niin hiljaista kesäisin ja ongintapalstalle talvisin. Mielestäni tämä yhteinen keskustelualue on täysin oikea ratkaisu. Hymyilee

Pilkki.infossa on pilkkikuvat ja saaliit. Ja sitten, kun Juha saa Onginta.infoon gallerian ja saalisalueen tehtyä, sinne voi laittaa ongintakuvat ja ongintasaaliit.

Tänne foorumille siis jäävät kesälläkin näkyviin kaikki pilkintään liittyvä ja talvella näkyy kaikki ongintaan liittyvä. Uusia aiheita vain availemaan, niin sinne ne pilkkijutut kesän aika menee pimentoon. Iskee silmää
tallennettu
Allu-Santeri
Jäsen
*
Asuinpaikka: Salo

aleksander_miikka_elias@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 24.05.07 - klo:20:47 »

Kiitos selvennyksestä.  Iskee silmää
tallennettu
Kasankin
« Vastaus #7 : 25.05.07 - klo:09:48 »

Ok, mutta vähän sekavaa tääl kyllä on mun mielestä, vois sitten vaikka laittaa pilkki palstat omaan ja onginta omaan? ei oikeen löydä mitään kiinostavaa ku pilkkiminen pääasiana tääl Huh
No pitää yrittää tottua tähän systeemiin sit.
tallennettu
Kasankin
« Vastaus #8 : 25.05.07 - klo:21:53 »

Mä inisen ku joku ämmä taas Hymyilee leveästi typerä kasankin joka vinkuu turhia  Virnistää no pitääpi tottua tähän pilkki/onginta onfon sekoitukseen  Iskee silmää

Ok, mutta vähän sekavaa tääl kyllä on mun mielestä, vois sitten vaikka laittaa pilkki palstat omaan ja onginta omaan? ei oikeen löydä mitään kiinostavaa ku pilkkiminen pääasiana tääl Huh
No pitää yrittää tottua tähän systeemiin sit.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #9 : 01.10.07 - klo:21:22 »

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään  .Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista

Yes. Oikeastaan ihan hyvä juttu että tonnikala on taas siivoushommissa.  Tämäkin aihe olisi jäänyt historian hämärään ilman tätä siivoushommaa.  Oikeastaan on ihan mielenkiintoista näin jälkikäteen lueskella noita juttuja kun aikoinaan mietittiin kuoleeko koko palsta kun ei oikein tiedetty onko tämä pilkki vai onki.  Koko kesähän meni oikestaan aika hyvin ottaen huomioon että kaikenmaailman koirankusetusjutut ovat heittiksen puolella ja täällä on tai ainakin oli enimmäkseen vain ihan kalastusaiheisia kirjoituksia. Hyvä meidän puoli Iskee silmää  Ans kattoo kauanko tämä kirjoittelu jaksaa täällä pysyä näinkin virkeänä.  Muutama päivä on jo silloin tällöin hieman näyttänyt passiiviselta.
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm                 (C) Pilkki.info