Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
13.10.08 - klo:15:40

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen kalastuskeskustelu
| | |-+  Pohjaonginta
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pohjaonginta  (Luettu 1063 kertaa)
Southpaw
Jäsen
*

Jussi_a@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : 12.05.08 - klo:20:38 »

Montako vapaa pojilla oli käytössä?  Näyttää kieltä Yhdestäkö paikkaa kokeilitte vai useammasta?
tallennettu

~Hän putoaa kuin eno veneestä~
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #16 : 12.05.08 - klo:21:07 »

Monta paikkaa kokeiltiin ja yhdet vavat kummallakin pohjaonkina, toisilla vavoilla sitten heiteltiin. Tuuli oli kyllä sekoittanut veden aika kahviksi joten se voi olla yksi syy kalattomuuteen...
tallennettu

ff8728
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #17 : 18.05.08 - klo:17:00 »

Hyviä ohjeita pohjaongintaan. Pitänee kokeilla vanhoilla päivillään tuotakin. Ei pääse kalaan kun viikonloppuisin.
tallennettu
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #18 : 21.05.08 - klo:16:52 »

Löysin vielä onkimatoja.   Kaksi päivää onkin mennyt kun asensin uuden ulko-oven, emäntä ei tiedä asiasta mitään kun on Kyproksella lomailemassa.  Mahtaa olla ihmeissään kun yleensä sanotaan että pienen "kinan" jälkeen vaihdetaan oveen lukko ja nyt minä olen vaihtanut sekä lukon että oven Virnistää   Nyt sitten lähdetäänkin merenrantaan kokeilemaan josko pohjaongella saisi  näistä madoista "jalostetuksi" kunnon ahvenia.  Reposaaren sillalle on tarkoitus mennä ja vain pohjaonki otetaan mukaan.  Kirjoitellaan illalla jos on kirjoittelemisen aihetta.  Kuvia ei saada kun toinen kamera on "tiltissä" ja toinen emännän mukana.
« Viimeksi muokattu: 21.05.08 - klo:16:54 kirjoittanut igors » tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #19 : 29.05.08 - klo:16:33 »

Tänään löytyi kasiaisia, kohta mennään pohjaongelle ja jigiä heittämään isosiskon poikaystävän kanssa meren rannalle, varmaan Kuuttosuntin sillalle tai rautatiesillalle.
tallennettu

keijo 007
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #20 : 29.05.08 - klo:17:07 »

Tuota kiiskeä minun pitikin kokeilla kun viimeksi olimme kalassa ja oikeastaan kiiskejä tuli niin perusteellisen paljon että oikein harmitti.  Samalla ne saivat onkimadonkin vietyä koukusta jolloin ajattelin että vedämpä yhden fileiksi ja kokeilen josko sillä saisi ahventa.  Särjen kappalehan on perinteisesti ison ahvenen pyynnissä kova sana, mutta kiiskeä en ole kokeillut.  Menemme varmaan Mikon kanssa tänään(kin) kokeilemaan iltasyöntiä mutta tuuli on kyllä väärältä täysin suunnalta.  Tuosta tuulensuunnasta aikoinaan monet vanhat kalamiehet olivat täysin yksimielisiä, eli meidän Reposaaren kalapaikkaan parhaiten sopiva tuuli olisi lounaasta mutta tänään tuulensuunta on lähellä pohjoista. Ehkäpä sitten kannattaisi kokeilla toista siltaa jonne tuuli puhaltaisi paremmasta suunnasta?   Illalla olemme paljon viisaampia, eikun kokeneempia Iskee silmää  Toivottavasti on jotakin kirjoittamistakin.

itse olen kalastanut ongella 5v saakka enkä ole saanut kertaakaan kiiskiä :otai sitten olen ollut niin pieni etten ole erottanut
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #21 : 05.08.08 - klo:15:39 »

Jees, eilen yöllä tuli elämäni toinen pohjaonkikuha, 35cm pitkä. Tuo kala tarttui koukkuun jossa oli pala särkeä + sen pää.
Pistän rapsaa illalla miten meni reissu isollajärvellä.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info