Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.08 - klo:13:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalalajit
| |-+  Yleistä keskustelua kalalajeista
| | |-+  Ahvenen onkiminen
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ahvenen onkiminen  (Luettu 276 kertaa)
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 26.07.07 - klo:15:43 »

Vinkkejä ahvenen onkimiseen. 

Itse olen huommannut että ahven ei ota silloin onkeen, jossa mato on kahdessa osassa koukussa.

tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
igors
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.07 - klo:09:47 »

Nyt en kyllä ole samaa mieltä tuosta asiasta.  Olen monta kertaa joutunut laittamaan pari pientä, siis oikein pienta matoa koukkuun samanaikaisesti kun ne ovat olleet todella lähes surviaisentoukan kokoisia, enkä ole huomannut että siitä syönnin kannalta mitään haittaa olisi ollut. Joskus jopa on ollut kolmeakin pientä madonpalaa koukussa kun kaikki madot on tarvinnut käyttää. Olen siis laittanut ne ikäänkuin "roikkumaan" koukusta siten että varsinainen koukku on ollut täysin näkyvillä. Isommat ahvenet eivät tosin niin helposti ole olleet siitä kiinnostuneita Epävarma Nehän nyt muutenkin tulisi parhaiten oikein komealla kastemadolla.
tallennettu

vanhuus ja viisaus ei ole itsestään selvä asia.
The JuQ
Jäsen
*

jakkara

kalastajajuQ@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 05.08.07 - klo:19:12 »

Itse huomasin hyvän tavan, kun onkii vauraampia ahvenia, laittaa madon koukkuun, kuin jigin.
tallennettu

Vihaan lunta jäällä.
Mikko10
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.07 - klo:01:01 »

Noin en ole itse saanut yhtikäsmitään.Tavallisesti onkimalla sitä ahventa tulee jos on tullakseen. Ainakin mulla.
tallennettu
jarski80_
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #4 : 28.02.08 - klo:17:44 »

Noin en ole itse saanut yhtikäsmitään.Tavallisesti onkimalla sitä ahventa tulee jos on tullakseen. Ainakin mulla.

kyllä olen samaa mieltä tavallisesti sitä kalaa tulee jos tulee ei siinä mitkään erikoisuudet välttämättä auta kalan tuloon.
tallennettu

ei se saalis, vaan se fiilis.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info