Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.07.08 - klo:21:03

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalalajit
| |-+  Yleistä keskustelua kalalajeista
| | |-+  Ahventen narraus
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ahventen narraus  (Luettu 922 kertaa)
jakezu
Jäsen
*

Henkeen ja vereen pystypilkkijä! ;)

jas_ka_95@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #15 : 30.12.07 - klo:10:54 »

jos isoja ahvenia pitää saada niin kyllä turvaudun pystypilkkiin ja siihen ketjuun/hakaseen värikoukku. värikoukku ei aina tuo kaloja niin syötiksi vaikka surviasen toukka. olen huomannut että survari tuo paljon enemän isoja ahvenia kuin kärpäsen toukka.
tallennettu
Mikko10
Yleisvalvoja
Jäsen
*

6.84kg

Profiili
« Vastaus #16 : 30.12.07 - klo:14:57 »

jos isoja ahvenia pitää saada niin kyllä turvaudun pystypilkkiin ja siihen ketjuun/hakaseen värikoukku. värikoukku ei aina tuo kaloja niin syötiksi vaikka surviasen toukka. olen huomannut että survari tuo paljon enemän isoja ahvenia kuin kärpäsen toukka.
Sama juttu, tuo yhdistelmä tuottanut parhaiten affenaa, värikoukkuun vielä syötiksi toukka tai ahvenen silmä niin johan rupiaa nousemaan. Ainoa haitta on että siinä sivussa tulee kiiskeä ym. roinaa.
tallennettu

'' Ei sitä pyytämättä saa.. Iskee silmää ''
osmanhauki
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #17 : 31.12.07 - klo:12:11 »

Minä itse olen pilkkinyt melkeinpä aina morrilla. Kyllä sillä isompaa keväällä yleensä on tullut. Sitten tämä pystypilkki on ollut tappavan tehokas päivinä, jolla morrilla ei mitään. Syöttinä on ollut kärpäsentoukka.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info