Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.05.08 - klo:13:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku

Kalastustukku

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Pilkki- ja onkifoorumi
|-+  Kalalajit
| |-+  Yleistä keskustelua kalalajeista
| | |-+  minkä väristä morria harjukselle?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: minkä väristä morria harjukselle?  (Luettu 182 kertaa)
jakezu
Jäsen
*

Profiili
« : 29.12.07 - klo:10:16 »

niin eli minkä väristä morria harjukselle? itse olen huomannut että värikkäät morrit pelaavat lapissa hyvin, mutta onko jotain tavallista ja pehmeämpää väriä, johon harri haksahtaa?
tallennettu
SUURkalastaja jyväskylät
Jäsen
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 29.12.07 - klo:14:20 »

No ite oon saanu eniten harria keltasella morrilla ja isoimman. Punasella ja kultasellakin tulee joitakin harreja. Mustaa en ole kokeillut, mutta luulisi sen olevan kovakin peli purjeharjalle(?)
tallennettu

Herra anna minulle kerrankin sellainen kala, ettei minun aina tarvitsisi valehdella
jakezu
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.07 - klo:15:01 »

no musta vois olla hyväkin väri, mutta taas se ei välttämättä anna mitään..
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Uistelu, Kalastus, Pelikonsolit, Liikkeenjohdon konsultointi, ATK-Yrityspalvelut, Jerkit, Kalastus keskustelut, Kalasaaliit, Alamitat, Vesivahinko, Kalastus keskustelut, Antiikki, Alvar Aalto, Tuolit, Ilmalämpöpumppu, Mitsubishi Ilmalämpöpumppu, Panasonic ilmalämpöpumppu, Yrityssaneeraus, ATK-huolto, Ylläpitopalvelut, ATK-suunnittelu, Vakiointi, ATK-tuki, Jäähdytyslaitteet, Ilmankostuttimet, Ilmankuivaimet

WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi Juha Söderholm             (C) Pilkki.info ja Onginta.info